あらしのよるの巡礼

歌詞の和訳を載せていくためのブログ

《和訳》Sexual/NEIKED

NeikedのSexualです

すごくストレートでセクシーな歌詞なんですが曲調はさりげなく、恋をする喜びが伝わってくる美しい曲だと思います


やはり何と言っても、サビ前で「あなたが私を本気にさせた」と熱い想いを歌ってるにもかかわらず「今セクシーな気分だから セクシーな関係にならない?」と一転して軽い口調で言うのがグッと来ますよね笑


Sexual

セクシーな気分



You got that thing that I been looking for
ずっと探していた何かがあなたにはある
Been running around for so long
あなたの後を追いかけてきた
Now I caught you, I won't let you go
一度つかまえたらもう二度と離したくない
You got that thing that I been looking for
ずっと探していた何かがあなたにはある
And you got a heart full of gold
あなたの輝くような優しい心が
And that's really turning me on
私のことを本気にさせた


You are, you are, you are, you are, you are
あなたはまるで
Everything that I dreamed of, now we can paint a picture
私が夢見た人みたい 2人の将来を考えたい
You are, you are, you are, you are, you are
あなたはすぐに
Making my life much greener, yeah yeah
私の人生をずっといいものにしてくれた


Just say you feel the way that I feel
今私が感じてること あなたも感じてるって言ってよ

I'm feeling sexual, so we should be sexual
すごくセクシーな気分だから あなたとセクシーな関係になりたい
Just say you feel the way that I feel
今私が感じてること あなたも感じてるって言ってよ
I'm feeling sexual, so we should be sexual
すごくセクシーな気分だから 2人でセクシーな関係になろうよ


You got something that I ain't seen before
あなたは他の人とは全然違う
You've opened a million doors
私が隠してた秘密を全て見抜いてしまう
All I can say is I adore you
私に言えるのは怖いくらい素敵な人ってだけ
You got something that I ain't seen before
あなたは他の人とは全然違う
Hold me 'cause baby, I'm yours
抱きしめてよ、今 私はもうあなたのものだから
Oh, I can't wait until we get home
ああ 家に帰るまでなんて待てない


You are, you are, you are, you are, you are
あなたはまるで
Everything that I dreamed of, now we can paint a picture
私が夢見た人みたい 2人の将来を考えたい
You are, you are, you are, you are, you are
あなたはすぐに
Making my life much greener, yeah yeah
私の人生をずっといいものにしてくれた だから言わせて


Just say you feel the way that I feel
今私が感じてること あなたも感じてるって言ってよ
I'm feeling sexual, so we should be sexual
すごくセクシーな気分だから あなたとセクシーな関係になりたい
Just say you feel the way that I feel
今私が感じてること あなたも感じてるって言ってよ
I'm feeling sexual, so we should be sexual
すごくセクシーな気分だから 2人でセクシーな関係になろうよ

I don't know what you done but I can't get enough
魔法にかかったみたいに いくら求めても足りない
'Cause you give me that rush, I don't want it to stop
あなたがくれる衝動を 止めたくないの

Just say you feel the way that I feel
今私が感じてること あなたも感じてるって言ってよ
I'm feeling sexual, so we should be sexual
すごくセクシーな気分だから あなたとセクシーな関係になりたい
Just say you feel the way that I feel
今私が感じてること あなたも感じてるって言ってよ
I'm feeling sexual, so we should be sexual
すごくセクシーな気分だから 2人でセクシーな関係になろうよ